Za "Playboy-a" won ze szko³y.

Za "Playboy-a" won ze szko³y.


Fotografia > Fotografia cyfrowa > Za "Playboy-a" won ze szko³y.
Id¼ do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27  Nastêpny
napisany: Sro Mar 01, 2006 7:03 pm przez memo
Fotografia cyfrowa - Za


Od pocz±tku nie zwróci³e¶ uwagi na jeden szczegó³. Z Toba nikt tu nie dyskutowa³, ludzie sobie zwyczajnie z Ciebie ¿arty robili i podpuszczali do dalszych wpadek..
A to jest jaki¶ twój problem? Bo ja mam akurat 2 godziny wolne wiêc tak sobie piszê co mi tam siê wystuka a stadko idiotów daje siê ju¿ od 1,5 godziny prowokowaæ.
A teraz obra¼ mnie w jaki¶ bardzo wyszukany sposób, nie ¿a³uj sobie.
Po co? To wy tutaj specjalizujecie siê w obra¿aniu innych, szczególnie nowych, spoza waszej nudnawej paczki.

Wiec wyobraz sobie, ze to jest wlasnie demokracja. To zbiorowisko ludzi, ktorzy tworza i respektuja ustalone przez sie pewne zasady. Oczywiscie moga miec inne zdanie na wiele tematow, ale wciskanie kitu z ktorym inni sie nie zgadzaja, jak widac w tym watku, nie jest mile widziane i lepiej tego nie robic. Tym sie rozni teoria od praktyki, czaisz?
A jezeli do tego podepniesz jeszcze dobre prawo, to sie okaze, ze wszystko mozna sobie normalnie wytlumaczyc, bez tworzenia teorii, spiskow. Wystarczy tylko dobrze czytac, sluchac i obserwowac. Wowczas czytajac odpowiedzi innych nie bedziemy czuli sie jak oszolom.
MS


napisany: Sro Mar 01, 2006 7:03 pm przez Kazik
Fotografia cyfrowa - Za

zrozum Baranie Ona siê fotografowa³a nie w szkole tylko w studio Playboya co czyni dalsz Twoje wywodu tak samo bezsensownymi jak poprzednie To Ja


napisany: Sro Mar 01, 2006 7:04 pm przez tommy di simone
Fotografia cyfrowa - Za

Helicobacter Pylori napisa³(a):

Je¿eli pokazuje swoje prywatne cycki, to tak
Publicznie. Bo ta gazeta le¿y ok³adk± do wierzchu w ka¿dym kiosku. Prywatnie to mo¿e pokazywaæ swoje prywatne cycki w swojej prywatnej sypialni a nie w ka¿dym sklepie i kiosku, bo wtedy to ju¿ jest publicznie a nie prywatnie.

Skarcony, ¿e siê w domu zachowa³ cynicznie Rzek³ syn ojcu: Mój cynizm ma strony dodatnie My dzi¶ w domach prywatynych robimy publicznie Co wy w domach publicznych robili¶cie prywatnie
-- SZATAN! SZATAN! SZATAN!


napisany: Sro Mar 01, 2006 7:04 pm przez Helicobacter Pylori
Fotografia cyfrowa - Za

Wiec wyobraz sobie, ze to jest wlasnie demokracja.

Ty masz jakie¶ skrzywienie na punkcie tego s³owa. Wymieni³e¶ je ju¿ 45 razy. Tylko Bierut tak czêsto u¿ywa³ tego s³owa jak ty.

To zbiorowisko ludzi, ktorzy tworza i respektuja ustalone przez sie pewne zasady. Oczywiscie moga miec inne zdanie na wiele tematow, ale wciskanie kitu z ktorym inni sie nie zgadzaja, jak widac w tym watku, nie jest mile widziane i lepiej tego nie robic. Tym sie rozni teoria od praktyki, czaisz?

I co to ma do tego, ¿e ja sobie tu piszê i wyrazam swoje pogl±dy? W czym ci to przeszkadza, panie demokrata?

A jezeli do tego podepniesz jeszcze dobre prawo, to sie okaze, ze wszystko mozna sobie normalnie wytlumaczyc, bez tworzenia teorii, spiskow. Wystarczy tylko dobrze czytac, sluchac i obserwowac. Wowczas czytajac odpowiedzi innych nie bedziemy czuli sie jak oszolom.

Przykro mi, ¿e tak siê czujesz, ale to nie mój problem :)


napisany: Sro Mar 01, 2006 7:07 pm przez Jacek Karczmarczyk
Fotografia cyfrowa - Za

memo napisa³(a):


To wyobraz sobie, ze mam przed soba regulamin i jakos nie moge podczepic tej filozofii pod zaden paragraf. Wiesz dlaczego? Bo nie obejmuje on sfery zycia prywatnego ucznia. pokazywanie cycków w dosyæ poczytnej i dostêpnej w ka¿dym kiosku gazecie to sfera ¿ycia prywatnego??
Usilujesz tworzyc jakies definicje?

nie

Potrafie odroznic prywatnosc od publicznosci.

cieszê siê, mam jednak wra¿enie, ¿e siê trochê ró¿nimy, bo moim zdaniem robienie czego¶ publicznie nale¿y do sfery publicznej a nie prywatnej

Wybacz, ale to nie jest jak z politykiem, ktory tlumaczy sie, ze w swojej posiadlosci, ktora kupil za lapowki, nalezy mu sie prywatnosc. Choc nie ukrywam, ze wg prawa nalezy sie.

znaczy twoim zdaniem nie nale¿y mu siê pytano¶ci, mimo, ¿e wg prawa jest odwrotnie? no to dyrektor uzna³, ¿e nale¿y dziewczynê wywaliæ, mimo, ¿e wg prawa jest odwrotnie
-- Jacek Karczmarczyk "Podoba mi sie to, co panowie mowia, ze sie podoba..." / Rejs
[ http://larch.nazwa.pl ]


napisany: Sro Mar 01, 2006 7:08 pm przez XYZPawel
Fotografia cyfrowa - Za

Dnia Wed, 1 Mar 2006 20:01:02 +0000 (UTC), Zubek Photo napisa³(a):

Pracowalem\uczylem w prywatnej szkole przez 2 lata, (chce dodac ze nie jestem starym zgrzybialym mocherowym beretem zaczolem tam prace jak mialem ale polskiego chyba nie uczy³e¶ ?!?


25 lat, powiedzmy ze bylem naprawde dobry dlatego mnie wzieli) tolerancja w szkole prywatnej jest wprost proporcojnalna z wysokoscia czesnego. Smutne ale prawdziwe, dlatego przenioslem sie gdzie indziej. Marka szkoly natomiast jest wprost proporcojnalna do pieniedzy jakie przeznacza dana szkola na reklame. Pewno Ciê wypieprzyli. Jak nie wiesz za co, to we¼ s³ownik i sprawd¼

pisowniê, tego co napisa³e¶. No chyba, ¿e wuefu, wtedy zwracam honor :))) -- Pozdrawiam Pawe³


napisany: Sro Mar 01, 2006 7:09 pm przez Helicobacter Pylori
Fotografia cyfrowa - Za

Muszê uczciwie stwierdziæ, ¿e dziêki tej dziewczynie i tym zdjêciom w ogóle dowiedzia³em siê, ¿e jest taka szko³a (plus dla dziewczyny).

I co ci z tego? U ciebie na edukacjê ju¿ o wiele za pó¼no.

szko³a ma dyrektora oszo³oma

Ulubione s³owo postkomunistów i postafera³ów.

który w ¿aden sposób nie potrafi zareklamowaæ swojej placówki

Czy¿by? To czemu ma komplet uczniów? Jak do niego trafi³a owa panienka?

a darowanego konia kopn±³ w zadek i kaza³ nie wracaæ.

£adny mi darowany koñ - nastoletnia uczennica pokazuj±ca co ma miêdzy nogami ¿eby paru podstarza³ych zgredów i kilku niespe³nionych ma³olatów mog³o sobie ul¿yæ z Hani± R±czkowsk±.

Dziêki tak dydaktycznemu posuniêciu jak szanta¿ na pewno bêdzie mu ³atwiej zdobywaæ fundusze na rozwój placówki, pomoce dydaktyczne i inne. Brawa..

Pewnie. Lepiej przymykaæ oko na ekscesy uczniów je¶li za to ma byæ wiêcej kasy i profitów. Bardzo dydaktyczne.

Bardzo podoba³o mi siê podej¶cie dyrektora szko³y, w której dziewczyna skoñczy ogólniak. Doskona³y przyk³ad dla tego pana oszo³oma.

I znów to s³owo. I ju¿ wszystko o tobie wiem :)


napisany: Sro Mar 01, 2006 7:10 pm przez Kazik
Fotografia cyfrowa - Za

bdb!!! to Twoje czy jaka¶ nieznana mi fraszka znanego pisarza ?


napisany: Sro Mar 01, 2006 7:10 pm przez memo
Fotografia cyfrowa - Za

Rozumiem Ciebie i popieram, ale teraz zobacz co sie stalo. Dziewczyna trafila do Playboya, dyrektor wyrzucil ja ze szkoly za nic, a teraz ktos za to sponsoruje jej inna, drozsza, byc moze lepsza szkole. To jest dopiero horror dla rodzicow. Powstal wzor do nasladowania, bo ktos zrobil cos
Pracowalem\uczylem w prywatnej szkole przez 2 lata, (chce dodac ze nie jestem starym zgrzybialym mocherowym beretem zaczolem tam prace jak mialem 25 lat, powiedzmy ze bylem naprawde dobry dlatego mnie wzieli) tolerancja w szkole prywatnej jest wprost proporcojnalna z wysokoscia czesnego. Smutne ale prawdziwe, dlatego przenioslem sie gdzie indziej. Marka szkoly natomiast jest wprost proporcojnalna do pieniedzy jakie przeznacza dana szkola na reklame.

I Ty sie dziwisz, ze musiales sie przeniesc? Najpierw naucz sie ortografii. Akurat ja i uczylem sie i uczylem innych w wielu szkolach, i jakos potrafilem robic jedno i drugie, niezaleznie od szkoly, wysokosci czesnego i dyrektora. Marka szkoly ma sie nijak do tego co probujesz sprzedac, a na pewno nie do ilosc pieniedzy, ktora na nia sie przeznacza.
MS


napisany: Sro Mar 01, 2006 7:11 pm przez Janko Muzykant
Fotografia cyfrowa - Za "Playboy-a" won ze szko³y.

Ada¶, nie pieprz, tylko podkrêcaj atmosferê. Mnie siê ju¿ pomys³y koñcz± ;)

No wiêc... generalnie nie zgadzam sie z wami wszystkimi i wy mnie te¿. To na dobry pocz±tek ;)
-- pozdrawia Adam foto, muzyka i inne: www.adamsmialek.prv.pl


napisany: Sro Mar 01, 2006 7:13 pm przez Helicobacter Pylori
Fotografia cyfrowa - Za

przeciwnie: prawo to sucha litera przepisu, która musi byæ OPARTA na dobrym fundamencie etycznym bo inaczej ¼le siê to koñczy.
¦wiête s³owa, zgadzam siê z Tob± w pe³ni, ale... co ma pokazywanie siê b±d¼ nie w Playboyo do etyki?

Nic. To by³ akurat komentarz do wypowiedzi kolegi memo który twierdzi³, ze prawo i etyka to dwie kompletnie osobne sprawy których nie nale¿y ³±czyæ. Odpowiedzia³em, ¿e uwa¿am i¿ jest dok³adnie odwrotnie.
Ten akurat akapit nie mia³ zwi±zku z tematem w±tku.
HBP


napisany: Sro Mar 01, 2006 7:13 pm przez Przemek Lipski
Fotografia cyfrowa - Za

U¿ytkownik "Helicobacter Pylori" napisa³ w wiadomo¶ci

Je¿eli pokazuje swoje prywatne cycki, to tak
Publicznie. Bo ta gazeta le¿y ok³adk± do wierzchu w ka¿dym kiosku. Prywatnie to mo¿e pokazywaæ swoje prywatne cycki w swojej prywatnej sypialni a nie w ka¿dym sklepie i kiosku, bo wtedy to ju¿ jest publicznie a nie prywatnie. W dalszym ci±gu, to s± jej prywatne cycki, to czy pokazuje je publicznie nie

ma nic do rzeczy. Je¿eli Ty bez jej zgody bêdziesz probowa³ pokazywac jej prywatne cycki, to odpowiesz za to, bo to jej cycki i ona mo¿e nimi rozporzadzac lub udzielic prawa do rozporzadzania ich wizerunkiem.
Pozdro Przemek


napisany: Sro Mar 01, 2006 7:14 pm przez Helicobacter Pylori
Fotografia cyfrowa - Za

W dalszym ci±gu, to s± jej prywatne cycki, to czy pokazuje je publicznie nie ma nic do rzeczy. Je¿eli Ty bez jej zgody bêdziesz probowa³ pokazywac jej prywatne cycki, to odpowiesz za to, bo to jej cycki i ona mo¿e nimi rozporzadzac lub udzielic prawa do rozporzadzania ich wizerunkiem.

Poczekaj jak bêdziesz mia³ córkê i jak w wieku kilkunastu lat kto¶ ja namówi na tak± sesjê. Zobaczymy jak ci siê odmieni± pogl±dy :)


napisany: Sro Mar 01, 2006 7:16 pm przez Jaros³aw Grabek
Fotografia cyfrowa - Za

I co ci z tego? U ciebie na edukacjê ju¿ o wiele za pó¼no.

Bo ja wiem..? Mam ju¿ dwa fakultety, na podjêcie studiów podyplomowych mam jeszcze teoretycznie prawie 20 lat.. Mo¿e kiedy¶? Tylko po co? I tak nie rozumiem, o czym niektórzy do mnie pisz±...

który w ¿aden sposób nie potrafi zareklamowaæ swojej placówki
Czy¿by? To czemu ma komplet uczniów?

Tego nie wiesz. Domy¶laæ siê i konfabulowaæ mo¿esz w innym miejscu.

Jak do niego trafi³a owa panienka?

Teraz pewnie sama my¶li, ¿e przez pomy³kê..

£adny mi darowany koñ - nastoletnia uczennica pokazuj±ca co ma miêdzy nogami ¿eby paru podstarza³ych zgredów i kilku niespe³nionych ma³olatów mog³o sobie ul¿yæ z Hani± R±czkowsk±.

S³uchaj, nas tu naprawdê nie obchodzi, do czego u¿ywasz takich gazetek. Dopuszczasz my¶l, ¿e inni mog± podchodziæ do takich zdjêæ w zdrowszy sposób?

Dziêki tak dydaktycznemu posuniêciu jak szanta¿ na pewno bêdzie mu ³atwiej zdobywaæ fundusze na rozwój placówki, pomoce dydaktyczne i inne. Brawa..
Pewnie. Lepiej przymykaæ oko na ekscesy uczniów je¶li za to ma byæ wiêcej kasy i profitów. Bardzo dydaktyczne.

Szanta¿ jest lepszy. A ju¿ na pewno skuteczniejszy.

Bardzo podoba³o mi siê podej¶cie dyrektora szko³y, w której dziewczyna skoñczy ogólniak. Doskona³y przyk³ad dla tego pana oszo³oma.
I znów to s³owo. I ju¿ wszystko o tobie wiem :)

Odrobinê szacunku dla rozmówcy. Ale pewnie i tak nie wiesz, o czym piszê.. -- Jarek www.grabek.pl - fotografie


napisany: Sro Mar 01, 2006 7:18 pm przez Helicobacter Pylori
Fotografia cyfrowa - Za

zrozum Baranie Ona siê fotografowa³a nie w szkole tylko w studio Playboya

Zrozum bucu, ¿e "szko³a" to instytucja i wspólnota uczniów, a nie budynek. Mowa o niej jako o uczniu a nie osobie przebywaj±cej na pierwszym piêtrze budynku szko³y w sali nr 8, trzecia ³awka pod oknem

czyni dalsz Twoje wywodu tak samo bezsensownymi jak poprzednie

Nie dziwiê siê, ¿e dla ciebie to bezsensowne. To tak jakby t³umaczyæ co to jest u³amek dziesiêtny wróblowi i oczekiwaæ ¿e zrozumie.